Компанія Інфотек надає послуги з якісного аутсорсингу мережного адміністрування. Ми працюємо на території Києва та Київської області. Усі роботи виконуються системними адміністраторами високого рівня, які пройшли різні рівні сертифікації Retratech. Детальніше про наших адміністраторів Ви можете дізнатися на сторінці - про Нас - Гарантії.

Обслуговування комп’ютерів

Обслуговування комп’ютерів

«Інфотек»: комфортне обслуговування комп’ютерів організацій

З офісною технікою, як і з іншого, іноді виникають труднощі. Найчастіше це:

1. апаратні поломки
– вийшов з ладу жорсткий диск, залита клавіатура, зупинився кулер, розбитий монітор тощо;
2. збої в роботі ПЗ
– ноутбук перестав бачити Wi-Fi, неможливо зайти в 1С, немає доступу до спільних файлів та папок, перестав працювати Інтернет;
3. необхідність зміни конфігурації та параметрів мережі
– додаються робочі місця, принтери, роутери, модернізується та змінюється обладнання;
4. проблеми з доступом
– файли та принтери в мережі раптом виявилися недоступними, потрібно налаштувати віддалений доступ, але ніхто не знає як;
5. ненадійний захист даних
– дані вашої організації знаходяться чи не у вільному доступі, або, навпаки, доступ співробітників до них настільки утруднений, що роздрук комерційної пропозиції перетворюється на квест.

Тарифи та ціни на обслуговування комп'ютерів
Мале підприємство Середнє підприємство Велике підприємство
Кількість комп'ютерів 8-15 16-31 32 і більше
Дистанційне адміністрування (helpdesk)
Планових візитів на місяць 2 4 8
Позапланових візитів
Кількість адміністраторів (плановий + оперативний) 2 2 3
Вартість одного комп'ютера на місяць, грн. 250 225 200

Зрештою, іноді буває так, що ПК просто не вмикається, хоча ще вчора все було нормально. Тому скористатися послугами фахівців із обслуговування комп’ютерів рано чи пізно доводиться будь-якій організації.

Як ми виконуємо налаштування та обслуговування комп’ютерів у Києві?

Офісною технікою, мережами, зберіганням даних може займатися власний спеціаліст, або ж цю роботу ви можете доручити команді «Інфотек». Довірити комп’ютери вашої компанії чи організації нам вигідно та зручно. У цьому випадку ви:

  • отримуєте у своє розпорядження стільки фахівців потрібної кваліфікації, скільки потрібно для професійного вирішення конкретного завдання;
  • позбавляєтеся необхідності утримувати свій IT-відділ (організовувати робочі місця, виплачувати податки, зарплати та відпускні);
  • заощаджуйте – при аутсорсингу вартість обслуговування комп’ютерів залежить від їх кількості: чим більше техніки, тим дешевше коштує робота з окремою одиницею.

Абонентське обслуговування комп’ютерів організацій у Києві

Включає віддалене адміністрування та виїзди співробітників у плановому чи оперативному режимі. Кількість закріплених за вами системних адміністраторів залежить кількості техніки, функцій, поставлених завдань. Зазвичай роботи плануються те щоб не порушувати природного ходу робочих процесів.

Обслуговування комп’ютерів та серверів в офісі, у тому числі віддалене, включає:

  • підтримка працездатності ЛОМ – віддалені роботи + планові та оперативні виїзди;
  • забезпечення збереження даних та безпеки мережі, налаштування оптимальних рівнів захищеності (налаштування операційних систем, систем віртуалізації, DNS, FTP, VPN, файлових, поштових серверів, брандмауерів);
  • створення та забезпечення функціонування корпоративних серверів;
  • налаштування баз 1С та інших необхідних програм;
  • створення єдиної мережі для кількох офісів, налаштування загального доступу до файлів та папок, розмежування прав;
  • підключення захищеного віддаленого з’єднання;
  • персональні налаштування мереж – заборона доступу до певних сайтів (наприклад, соцмережі);
  • створення корпоративних файлообмінників та підтримка їх роботи;
  • технічний сервіс – заміна зіпсованих деталей, профілактика (чистка вузлів ПК від пилу, заміна термопасти, інші роботи);
  • вирішення інших завдань.

На нашій фірмі з обслуговування комп’ютерів працюють виключно професійні та чарівні адміни. Давайте знайомитись!

*Аналізуючи запропоновані ціни на абонентське та сервісне обслуговування комп’ютерів фірм, враховуйте, що ми є платниками ПДВ

 

Мало підприємство

Середнє підприємство

Велике підприємство

кількість комп'ютерів

8-15

16-31

32 і більше

віддалене адміністрування (helpdesk)

 

 

 

планових візитів на місяць

2

4

8

позапланових візитів

кількість пекломіністраторів (плановий + оперативні)

2

2

3

вартість одного комп'ютера на місяць, грн.

250

225

200

приховати інформацію про тарифи
Обслуговування серверів

Обслуговування серверів

Абонентське обслуговування серверів для малого та середнього бізнесу

Сучасний бізнес неможливо уявити без цифрової інфраструктури, але щоб це все стабільно працювало, потрібно підтримувати та вчасно обслуговувати сервери компанії. Для цієї роботи потрібні серйозні фахівці, і чим більше така людина вміє, тим дорожче варто утримувати її в штаті.
Компанія Інфотек має у своєму штаті висококласних та вузькоспрямованих фахівців, які мають величезний досвід в адмініструванні серверів.
Ми пропонуємо довірити технічне обслуговування серверів саме нам, оскільки за багато років ми не дали приводу жодному клієнту пошкодувати своє рішення. Для кожного Замовника ми гарантуємо безперебійну роботу та значну економію коштів, оскільки абонентське обслуговування серверів у нас коштує не дорожче за стаціонарний комп’ютер.

Вартість налаштування сервера обговорюється з кожним клієнтом окремо та залежно від складності поставленого завдання.
Звертайтеся з вашими побажаннями, ми відкриті для діалогу!

Як відбувається налаштування та обслуговування серверів

Конфігурація сервера може відрізнятися та підбиратися під конкретне завдання індивідуально. На основі отриманих даних вибирається відповідні комплектуючі та виконується конфігурування системи, монтаж та налаштування сервера. Коли вся робота проведена, підключається та тестується система на стабільність та відмовостійкість. При позитивних результатах обладнання вводиться в експлуатацію і починається активна робота з інформацією.

Після впровадження для оптимальної роботи знадобиться періодичне технічне обслуговування, яке включає:

Icon Sm 1
1. Діагностика технічного стану основних пристроїв та допоміжних компонентів. Виявлення помилок, перевірка логів, показників системи.
Icon Sm 2
2. Підтримка працездатності електроживлення головного та резервного обладнання.
Icon Sm 3
3. Моніторинг стану активного та пасивного обладнання, інших компонентів.
Icon Sm 4
4. Здійснення контролю температури, щоб уникнути перегріву.
Icon Sm 5
5. Своєчасний ремонт обладнання із заміною елементів за потребою.

Сучасні пристрої за підтримки відповідного програмного забезпечення, можуть вирішити цілу низку питань в управлінні та автоматизації бізнес-процесів. Для виконання поставленого завдання співробітники компанії «Інфотек» виконають налаштування сервера будь-якої конфігурації та ступеня складності.

Що ми вміємо

Ми виконуємо налаштування локальних серверів на базі однієї з нижче перерахованих операційних систем:

windows

linux (debian, ubuntu)

Далі, на вимогу замовника, проводиться налаштування сервера. У нас Ви можете замовити як комплексне налаштування сервера, так і його окремих службта програм. Ми налаштовуємо та підтримуємо наступні сервери:

медіа-серверу

принт-сервера

сервера віддаленого доступу

сервера 1с бухгалтерії

поштового сервера

mysql (база даних)

dns

ftp

nas

vpn

vps

Як ми працюємо

  • Ми беремо на обслуговування та налаштування серверів тільки компанії з Києва та найближчих районів, оскільки ми цінуємо свою репутацію і завжди намагаємося максимально швидко та ефективно реагувати на аварійні ситуації.
  • Наші фахівці проводять планові перевірки всіх служб і сервісів на серверах замовника, але і при цьому неможливо ізолювати обладнання на 100% від людей. Тому, якщо у вас немає гермозони, можуть виникнути ситуації, на які потрібно реагувати оперативно.
  • При виникненні скарг чи відмови сервісу ми виробляємо віддалене обслуговування сервера, щоб мінімізувати простий роботи офісу. Далі з’ясовуємо причину виникнення помилки та пропонуємо клієнту найкращі варіанти вирішення.

Компанія «Інфотек» дасть Вам можливість забути про проблеми, пов’язані з ІТ-інфраструктурою та стане надійним партнером на довгі роки, адже успіх вашого бізнесу – це стабільність та процвітання нашої компанії.

Дізнатися ціни на налаштування та обслуговування серверів або замовити послугу Ви зможете за телефоном, вказаним на сайті.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Операційна система 1

8000

7000

Система віртуалізації

Операційна система 2

Сервер DNS

100

 

Сервер FTP

250

 

Сервер VPN

250

 

Сервер файловий

500

 

Сервер віддалених робочих столів

1000

1000

Поштовий сервер

1500

1500

Веб-сервер

1000

1000

Брандмауер iptables

250

 

Налаштування комп'ютерів (1РС)

50-150

 

приховати інформацію про тарифи
VPN

VPN

Безпечний VPN-зв’язок для Вашого бізнесу

Чи плануєте створити цілісну захищену мережу між своїми офісами та відділами для продуктивної та безпечної роботи співробітників та клієнтів компанії? Єдиним правильним рішенням є vpn тунель між офісами – сучасні технології, призначені для утворення віртуальних зашифрованих каналів зв’язку за допомогою глобальної мережі Internet. Але для того, щоб забезпечити безпечне з’єднання, налаштуваннями та обслуговуванням повинні займатися професіонали своєї справи.
Компанія Інфотек спеціалізується на обслуговуванні ІТ інфраструктури офісів та пропонує професійний підхід щодо організації vpn мережі. Наші досвідчені співробітники організують одночасно два і більше мережеві з’єднання та побудують ефективну логічну структуру поверх наявної мережі. Це необхідно для можливості підключення та безпечного обміну інформацією між філіями, персоналом та клієнтами компанії. Vpn між офісами дозволить передавати конфіденційні дані без необхідності створення додаткових каналів зв’язку. Відмінною особливістю технології ВПН є швидка організація та налаштування системи, а також простота подальшої експлуатації.

Об’єднання віддалених офісів вирішить відразу кілька важливих питань, зокрема:

  • Захистити передачу комерційної інформації між підрозділами організації.
  • Налаштувати захищене віддалене з’єднання до документації, баз даних, принтерів, сканерів та інших ресурсів підприємства.
  • Організувати онлайн конференцію, оперативну нараду між структурними відділами підприємства через аудіо або відеозв’язок.

Економічний ефект від організації VPN-з’єднань

Процес об’єднання офісів vpn здійснюється за допомогою апаратного обладнання та ПЗ. Вибір готового рішення в кожному окремому випадку відбувається в індивідуальному порядку, і визначається завантаженістю каналу, кількістю ПК, видом та обсягом інформації, периферійного обладнання та запланованих витрат.

Віртуальна приватна мережа VPN надасть можливість:

  • Зменшити витрати на обслуговування IT інфраструктури підприємства.
  • Виключити витік секретної інформації про діяльність компанії.
  • Масштабувати мережу.
  • Створити колективний доступ до файлообмінників, систем 1С та CRM, корпоративних порталів.
  • Віддалено використовувати периферійні пристрої, наприклад, роздрукувати документ в іншому кабінеті.
  • Керувати робочим процесом на відстані.

Як замовити послугу?

Досвідчені ІТ фахівці компанії «ІНФОТЕК» допоможуть створити vpn мережі для Вашого бізнесу. Також у нас Ви зможете на вигідних умовах замовити обслуговування та супровід ІТ систем. Дізнатися ціну на налаштування офісного VPN-зв’язку або оформити заявку Ви зможете за телефоном, вказаним на сайті.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Операційна система Linux

250

 

Поштовий сервер

1500

750

Брандмауер iptables

250

 

Налаштування комп'ютерів (1РС)

50

 

приховати інформацію про тарифи
Обслуговування 1C

Обслуговування 1C

Автоматизація та обслуговування 1 З підприємств – індивідуальне рішення для Вашого бізнесу

Ми пропонуємо комплексну автоматизацію бізнес-процесів з розробкою, впровадженням та обслуговуванням 1С для підприємств, незалежно від масштабів та сфери діяльності. Зусиллями наших співробітників ми забезпечимо техпідтримку програмного забезпечення на кожній стадії, навчимо персонал Вашої організації та надамо професійні консультації у сфері управління бухгалтерського обліку та оподаткування.

Icon Sm 1
Кожне ПЗ згодом вимагає особливої ​​уваги фахівців у зв’язку з тим, що при експлуатації з’являються помилки, які можуть призвести до збоїв у роботі програмного комплексу, і як наслідок паралізувати роботу всієї компанії .

Найбільшої уваги вимагає складна та багатофункціональна програма 1С. Тому в наш час на ринку особливо популярна послуга обслуговування 1с підприємства. Ті, хто думає, що впровадивши 1С та навчивши співробітників користуватися програмою, і на цьому всі складнощі закінчуються, м’яко кажучи, помиляються. Якщо своєчасно не оновлювати сервіс і не вносити корективи, незабаром він перестане нормально працювати і настане час, коли потрібно розробляти нову систему. В результаті фірма зазнає колосальних збитків і втрачає дорогоцінний час.

 

  • Оновлення. З використанням системи виявляються недоліки і упущення розробників, оскільки все передбачити неможливо під час тестування. Сюди ще можна додати непрофесійність користувачів. Сукупність цих чинників призводить до збоїв у роботі системи. Тому так важливо обслуговування програми 1С та її оновлення.
  • Актуалізація. Обслуговування 1с бухгалтерії безпосередньо пов’язане із законодавчою базою, яка часто зазнає трансформацій (форми звітів, зміни в оподаткуванні тощо). І тому на підприємстві 1 С обслуговування має вестись регулярно разом із актуалізацією бази щодо законів України.
  • Доповнення. У процесі діяльності компанії може видозмінюватися або трансформуватися (нові послуги, товари тощо), тому необхідно розширювати або доповнювати функціонал програми.

Великі підприємства можуть дозволити тримати працівників у штаті, відповідальних за функціонування даної системи. Для дрібних та середніх компаній це буде не вигідно. Раціональним рішенням буде абонентське обслуговування 1С спеціалізованими організаціями, до яких належить компанія Інфотек.

1С: бухгалтерія – обслуговування. Виберіть для себе зручну версію та пакет

Ми пропонуємо послуги з встановлення та обслуговування 1С: 7.0, 8.0 версій. Вони всі є програмним продуктом з гарним функціоналом, кожна з яких має свої плюси, мінуси та можливості.

Для компаній, у штаті яких немає технічних фахівців, які знають 1С:8 – обслуговування включає повне адміністрування: консультацію та технічну підтримку для користувачів на кожному з етапів розробки та впровадження.

Кожен із наших замовників зможе підібрати оптимальний пакет на 1С обслуговування, ціна якого залежатиме від кількості користувачів, стану системи, бази даних, модифікації, переліку послуг.

 

  • Встановлення продукту з нуля.
  • Тестування, налаштування прав доступу.
  • Доступні консультації щодо роботи сервісу для персоналу.
  • Оновлення, актуалізація та доопрацювання системи.
  • Регламентні технічні роботи.
  • Повне адміністрування.
  • Термінове вирішення завдань при збоях у роботі ПЗ.
  • Щоденне/щотижневе резервне копіювання бази.
  • Контроль коректності операцій у базі.
  • Віддалене обслуговування 1С тощо

Остаточний перелік послуг узгоджується в індивідуальному порядку та додається до договору.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Операційна система

250

 

Сервер віддалених робочих столів

1000

 

Налаштування комп'ютерів (1РС)

50

 

приховати інформацію про тарифи
Локальні мережі

Локальні мережі

Монтаж та обслуговування локальних комп’ютерних мереж – вигідне рішення для Вашого бізнесу

Компанія «Інфотек» є експертом на ринку м. Києва у сфері обслуговування та монтажу локальних комп’ютерних мереж. Досить часто наші потенційні клієнти навіть не замислювалися над вибором обладнання, не враховували правила та технічні норми при підключенні персональних комп’ютерів до мережі, але при збільшенні кількості ПК починаються такі проблеми:

  • перебої з інтернетом та доступом до ПК та серверів через мережу
  • підвисають роутери через сильні навантаження
  • несанкціоновані завантаження конфіденційної інформації та неконтрольований доступ до бази даних підприємства
  • немає можливості контролювати трафік
  • віруси та хакерські атаки (згодом один комп’ютер може заразити всю мережу)

Результатом всіх перелічених вище проблем може стати втрата клієнтів і прибутку.

А Вам знайома така картина?

  • повсюди розкидані активні комутатори, маршрутизатори тощо
  • прибиральниця чи неуважний колега регулярно відключає сегмент мережі чи інтернет;
  • з’являються дроти в робочій зоні, що призводить до їх перетирання
  • сервера та серверне обладнання перебувають у фізично незахищеному місці, що загрожує втратою самого обладнання або витоку інформації

Icon 1
Якщо так, то настав час звернутися за сприянням у створенні та обслуговуванні локальних мереж до фахівців, тому що все це нічим хорошим не закінчитися.
Правильна архітектура та налаштування мережі є запорукою стабільної та надійної її роботи. Тому монтаж та обслуговування локальних мереж у вашому офісі краще довірити професіоналам.

Переваги співпраці з компанією «Інфотек»?

Після погодження всіх технічних нюансів та укладання договору Ви отримуєте від нас:

Icon 2 1
1. гарантію безперебійної роботи мережі
Icon 3
2. цілісність та доступність інформації
Icon 4
3. захист від хакерських атак, промислового шпигунства та інших структур, які можуть нашкодити вашому бізнесу.
Icon 5
4. взаємозамінний штат досвідчених адміністраторів

Порядок монтажу та налаштування локальних мереж

Ми пропонуємо послуги з проектування, монтажу, підбору обладнання, розрахунку матеріалів та обслуговування локальних мереж у майбутньому. Для цього підготуємо комплексне індивідуальне рішення, залежно від побажань та специфіки підприємства.
Технічні аспекти на кожному з етапів нашої роботи контролюються та здійснюються на професійному рівні.

Як ми працюємо?

  • Проводимо аналіз потреб клієнта для визначення працездатності мережі
  • На основі аналітичних даних надаємо декілька варіантів проекту Замовнику для вибору оптимального варіанту з точки зору економіки та функціональності системи
  • Проектуємо та погоджуємо із замовником економічну складову та ціни на монтаж локальної мережі
  • Закладаємо можливість покращення та модернізації системи надалі з усуненням невідповідностей, які можуть виникнути в процесі експлуатації
  • Безпосередньо виконуємо всі взяті на себе зобов’язання відповідно до тих завдань та обраних опцій
  • Вводимо систему в роботу, здійснюємо налагодження та її налаштування
  • По завершенню ми запропонуємо на взаємовигідних умовах сервісний гарантійний і гарантійний пост (за погодженням) нагляд для надійної та довготривалої експлуатації

Замовити ЛОМ з гарантією

Співробітники «Інфотек» мають величезний досвід у проектуванні та обслуговуванні комп’ютерних мереж для державних установ, виробничих компаній та інших бізнес-структур. Підготуємо грамотний проект та підберемо необхідне обладнання з урахуванням ваших побажань та потреб у співвідношенні ціна/якість.
Щоб дізнатися попередню вартість монтажу локальної мережі або отримати більш детальну консультацію, телефонуйте за вказаними на сайті телефонами або залишайте онлайн заявку. Ми зв’яжемося з Вами найближчим часом.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Операційна система Linux

250

 

Сервер VPN

250

 

Сервер DNS

100

 

Брандмауер iptables

250

 

Налаштування комп'ютерів (1РС)

50

 

приховати інформацію про тарифи
Безпека

Безпека

Захист інформації – важлива складова сучасного світу

В останнє десятиліття багато фірм та компаній, бізнесменів та обивателів перейшли на електронний варіант спілкування, ведення справ та проведення операцій з грошима. Зараз за допомогою комп’ютера, телефону та інтернету можна робити багато речей:

  • Вісти документацію компанії;
  • Проводити платежі та виплати зарплат;
  • Зберігати гроші та контролювати накопичення;
  • Вести банківські операції та операції з грошима на різних сайтах та багато іншого.

При цьому засоби захисту часто нівелюються: зберігаються паролі в браузерах, встановлюються однакові паролі для різних систем і т.д. Тому головна характерна риса сучасності – це зростання кількості злочинів, розкрадання засекреченої інформації та грошові злочини. Згідно з отриманими результатами досліджень у цій сфері, за останній рік постраждало від зламів систем близько 60% опитаних. З них 18% втратили приблизно 1 мільйон доларів, а понад 60% близько 50 тисяч доларів. Більше, ніж 20% комп’ютерних атак були націлені на промислові секрети та отримання документів для конкурентів. Тому інформаційна безпека та захист інформації стає все більш актуальною та нагальною проблемою.

Які засоби захисту інформації використовують?

У компанії Інфотек для кожної організації визначаються різні форми захисту та різний обсяг захисту, оскільки її розмір залежить від величини фірми та інформації, якою вона володіє.

Що отримують клієнти, які звернулися до компанії Інфотек?

  • Гарантований та надійний захист інформації. Ми застосовуємо сучасну техніку, програми та апаратуру.
  • Відсутність проблем із самостійним встановленням захисту. Набагато краще, коли захист організовують професіонали з багатим досвідом.
  • Збереження фінансів та важливої ​​інформації від зовнішніх атак та конкурентів.
  • Професійний підхід та приємна співпраця.

Щоб надійно та ефективно захистити конфіденційні дані вашої компанії, звертайтесь до компанії Інфотек. Ми раді допомогти вам швидко і довго.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Операційна система Linux

250

 

Сервер DNS

100

 

Брандмауер iptables

250

 

Налаштування комп'ютерів (1РС)

20

 

приховати інформацію про тарифи
Створення веб-сайтів

Створення веб-сайтів

Якщо вас немає в Інтернеті, вас немає у бізнесі

(Білл Гейтс)

Створення веб-сайтів. Індивідуальне рішення під ключ

1 1
Багато підприємців стикається з проблемою пошуку надійних виконавців для створення сайтів під ключ, які втілять усі задуми і вирішать майбутні завдання на професійному рівні. Люди шукають, де замовити сайт за адекватні гроші і хочуть бути впевненим, що не залишаться ошуканими і всю роботу виконавець доведе до кінця та очікуваного результату.
2 1
Ми надаємо якісні послуги з створення та розробки сайтів у Києві та по всій Україні. У нас Ви зможете вигідно замовити , порталів новин, форумів та інших онлайн-майданчиків в мережі інтернет
3 1
Наші фахівці нададуть повноцінну консультацію та технічну підтримку з усіх питань, пов’язаних розробкою сайтів на замовлення: плануванням та вибором стратегії просування, наповненням контенту, розробкою функціоналу та дизайну.
4 1
Ми пропонуємо створення сайтів недорого в Києві, вартість яких залежить від складності проекту та індивідуальних побажань Замовника. Намагаємося зробити унікальну пропозицію для кожного клієнта, виходячи з виділеного бюджету на створення веб-сайту. Із замовником ми обговорюємо терміни реалізації проекту та суворо дотримуємося їх, погоджуємо структуру та макети майбутнього сайту

Етапи створення інтернет сайту

Використання сайту та його пофлайн бізнесу багато в чому завипроектовано яке складається з кількох етапів:

1. Збір інформації та аналітика
Сюди входить отримання подробиць від замовника, що він хоче отримати. Після цього проводиться аналіз конкурентів, виявляються сильні та слабкі сторони майбутнього проекту, визначається цільова аудиторія, призначення, цілі та зміст контенту.
2. Планування
На цьому етапі розробляється карта сайту, складається список розділів та підрозділів, визначаються використовувані технології та підтримувані дозволи, розробляється макет та продумується зміст сторінок з підготовкою контенту.
3. Дизайн
Це один із головних етапів, адже візуальне сприйняття сайту має подобатися з першого погляду Вашим потенційним клієнтам та не відлякувати їх. Тут потрібно правильно підібрати елементи дизайну, враховуючи при цьому логотип компанії та фірмові корпоративні кольори.
4. Розробка функціоналу
Створюється повнофункціональна версія на основі дизайну, прототипов, графічних елементів, також вносяться правки та доповнення.
5. Тестування та здача сайту
На етапі тестування здійснюється перевірка сумісності, функціональності, відповідність програмного коду, завантаження файлів на сервер та запуск у роботу.
6. Обслуговування
Після створення інтернет сайту, необхідно підтримувати його працездатність та проводити просування сторінок у пошуковій видачі для залучення потенційних клієнтів

Як ми працюємо?

  • Попередньо обговорюємо майбутній проект по телефону або іншим зручним способом.
  • Зустрічаємося із Замовником в офісі та більш детально знайомимося зі специфікою бізнесу та тим завданням.
  • Підготовляємо комерційну пропозицію, виходячи з виділеного бюджету.
  • Чекаємо на підтвердження клієнта про подальшу співпрацю.
  • Розробляємо, погоджуємо та підписуємо договір зі специфікацією.
  • Підготовляємо макети сторінок з наступним узгодженням.
  • Реалізуємо технічну частину проекту.
  • Тестуємо сайт у робочому режимі, за необхідності вносимо коригування.
  • Презентуємо проект клієнту з наданням паролів та доступів до адмін панелі, хосту. Консультуємо та навчаємо співробітників роботі з сайтом.
  • Отримуємо схвалення з боку клієнта та закриваємо замовлення.

Двері нашої студії створення сайтів завжди відчинені для Вас!

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Консультації телефоном

 

-

Візит до Вас у будь-який зручний час

 

-

приховати інформацію про тарифи
Розкрутка сайтів

Розкрутка сайтів

Просування сайтів у Києві або як збільшити обсяг продажів

Вибираючи контекстну рекламу для залучення клієнтів, за отримання трафіку доводиться платити постійно і чималі гроші. Але такий вид реклами часто не дає очікуваного результату. І як тільки Ви перестаєте платити за рекламу, кількість замовлень швидко падає до нуля. У такому разі альтернативним рішенням буде сео просування сайтів – метод не дуже швидкий, але ефективний, оскільки ефект зберігається надовго.

Icon Prom 1
Після розробки сайтів багато власників запитують: Як забезпечити потік потенційних клієнтів і збільшити обсяг продажів товарів чи послуг компанії? Найефективнішим інструментом із залучення потенційних клієнтів на сторінки інтернет-магазинів або корпоративних сайтів є оптимізація та просування сайтів у пошукових системах. В результаті розкрутки сайту seo клієнтам буде простіше знайти Вашу компанію в інтернеті та замовити потрібну послугу, за яку вони готові заплатити зараз.
Icon Prom 2
Основне завдання розкрутки сайту в пошукових системах – зробити так, щоб «теплі клієнти» потрапляли саме до Вас і поступово збільшити їх кількість.
Icon Prom 3
Ми знаємо, як це зробити, і що найголовніше, вміємо організувати правильне пошукове просування сайту «законними методами», внаслідок чого кількість відвідувачів та потенційних клієнтів почне стрімко зростати вже після першого місяця роботи.

Що включає комплексне розкручування сайту?

Технічна підтримка та просування сайтів – це комплекс робіт, спрямованих на популяризацію компанії замовника в мережі інтернет при пошуковій видачі, збільшення трафіку та потоку потенційних покупців, яких цікавить певний продукт чи послуга.

Розкрутка веб сайту умовно складається з кількох етапів, якісне виконання кожного з яких забезпечить відмінний фінальний результат:

1. Комплексний сео аудит сайту з виявленням та усуненням технічних помилок.

2. Аналіз конкурентів для визначення переваг та недоліків продукції чи послуг.

3. Підбір семантичного ядра та складання ключових слів, за якими шукатимуть товар у мережі.

4. Робота над зовнішніми факторами поведінки та контроль дій відвідувачів на сторінках сайту.

 

Icon Prom 4
Розкрутка, підтримка та просування сайтів має основну мету – зробити онлайн майданчик відомим для кожного потенційного клієнта, який повинен не просто відвідати сайт, але й оформити угоду .

Вартість СЕО просування

Ціна seo просування сайту може суттєво відрізнятися залежно від цілого фактора:

  • професіоналізму виконавця;
  • конкуренції на ринку;
  • наданих гарантій;
  • масштабів проекту (географія, націлення)

Потрібно розуміти, що вартість розкрутки та підтримки сайту визначається в індивідуальному порядку та розраховується у кожному конкретному випадку. Мінімальний бюджет може стартувати від 200-300 до 2000 $ на місяць. Якщо пропонують значно менші суми, будьте готові, що Вас можуть обдурити та не виконати взяті на себе зобов’язання.
Дізнатися вартість робіт для просування свого сайту прямо зараз ви зможете, зв’язавшись з менеджером по телефону або залишивши онлайн-заявку.

Чому потрібно замовити СЕО просування у нас?

Вибираючи будь-який товар чи послугу, клієнт завжди орієнтується на ціну та якість послуг. Не є винятком і наша компанія, яка готова запропонувати просування сайту недорого, але гарантуючи при цьому:
  • Підвищення впізнаваності бренду та зростання відвідуваності сайту вже в перший місяць роботи
  • Виведення сторінок сайту в ТОП пошукових систем Яндекс та Google в обумовлений термін
  • Зростання показників продажів, незалежно від масштабів та діяльності компанії

Рівне за 5 років роботи зусиллями наших співробітників ми вивели в ТОП пошукових систем більше 444 онлайн-майданчиків, інтернет магазинів по 27 654 ключових запитів. Ми працюємо з компаніями, незалежно від форми власності, сфери діяльності та масштабів. Наші сео фахівці мають чималий досвід у просуванні послуг різної тематики: від медицини до будівництва, для кожних з яких ми не просто створювали процес, а й домагалися відмінних результатів.

Хочете розпочати співпрацю або отримати детальну інформацію? Телефонуйте прямо зараз і будьте завжди попереду конкурентів.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Налаштування комп'ютерів (1РС)

50

 

приховати інформацію про тарифи
Відеоспостереження

Відеоспостереження

Відеоспостереження

Сучасний бізнес важко уявити без надійної системи відеоспостереження. Цей інструмент затребуваний як контролю безпеки по периметру великого підприємства, так простого моніторингу роботи офісних співробітників. Мабуть, кожен керівник будь-якої миті хотів би подивитися зі свого телефону, що відбувається в офісі або на іншому об’єкті. Установка відеоспостереження в офісі або на виробничій ділянці допоможуть Вашому бізнесу досягти максимального рівня захисту та безпеки, дозволяючи при цьому повністю контролювати робочий процес та тримати руку на пульсі подій.

Навіщо необхідний монтаж та обслуговування систем відеоспостереження?

З удосконаленням IT технологій керівники приватних фірм намагаються максимально захистити бізнес, матеріальні цінності та підвищити рівень самовіддачі персоналу. Є дієве рішення – відеоспостереження в офіс або на підприємстві, яке стало вже звичним явищем і давно не викликає обурень у співробітників. Великий вибір систем контролю та різні варіанти підключення дають необмежені можливості.

Основні завдання, які вирішує монтаж та обслуговування відеоспостереження:

  • відео фіксація технологічного процесу;
  • контроль роботи та мотивація співробітників;
  • виключення несанкціонованого доступу на територію;
  • недопущення крадіжок матеріально-механічних цінностей;
  • дотримання режиму, правил внутрішнього розпорядку працівниками;
  • контроль робочого процесу та дотримання вимог безпеки на об’єкті.

Готове рішення для Вашого бізнесу «під ключ»

Сучасне відеоспостереження доступне як ніколи, його можна придбати у будь-якому спеціалізованому магазині. Але спроби самотужки змонтувати обладнання часто закінчуються невдало і призводять до додаткових фінансових/тимчасових витрат. Банальне нерозуміння технічних аспектів та неправильне підключення апаратури призведуть до небажаних наслідків, яких можна було б уникнути, звернувшись за допомогою до спеціалізованої компанії «Інфотек».

Ми пропонуємо два популярні готові рішення:

1. IP камери, в яких передача відеопотоку здійснюється в цифровому форматі через Інтернет з використанням протоколу IP
2. Підключення аналоговими камерами за допомогою реєстратора з можливістю запису від 1 тижня
Важливо пам’ятати при виборі апаратури, що якість зйомки залежить від технічних характеристик камери, її розширення, які визначають можливості чітко розглянути обличчя людини, номер та марку авто.

Технічне обслуговування систем відеоспостереження

Обслуговування систем відеоспостереження складається з кількох етапів:

контроль працездатності всієї системи та її елементів (ПК, камери та відеореєстратори);

перевірка надійності з’єднаньня всіх комунікаційних ліній

аудит роботи ДБЖ, датчиків та інших допоміжних елементів стеження

перевірка параметрів напруги в системі

Ми гарантуємо своєчасні планові виїзди фахівців на об’єкт, залежно від обраного пакету обслуговування.

Як ми працюємо

1
Попередній кошторис
2
Безкоштовний виїзд майстра
3
Складання кошторису у трьох варіантах
4
Підписання договору та передоплата
5
Встановлення та налагодження системи

Переваги нашої компанії

  • Вигідні ціни на обслуговування системи відеоспостереження.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  • Своєчасне та якісне виконання взятих на себе зобов’язань.
  • На послуги в комплексі з обслуговування комп’ютерів надаємо персональні знижки.

Компанія «Інфотек» протягом 14 років надає послуги з встановлення та обслуговування систем відеоспостереження різного рівня складності. У нашому штаті працюють співробітники з досвідом проведення аналогічних робіт від 5 до 15 років, професіоналізм яких підтверджує сертифікати Brainbench, Retratech.

Ми пропонуємо вам максимально вигідні умови щодо ціни та якості. Ви зможете замовити як економічні настройки, так і сучасні модернізовані системи. Немає новинок, які б вислизнули від нашої уваги. Також ми готові надати вам професійну консультацію з питань, що цікавлять.

Замовте безкоштовний виїзд спеціаліста для визначення вартості обслуговування відеоспостереження або монтажних робіт за телефоном +380445928688.

Перелік процедур, що виконуються

Вартість, грн.

Для постійних клієнтів*, грн.

Операційна система Linux

250

 

Сервер DNS

100

 

Сервер FTP

250

 

Брандмауер iptables

250

 

приховати інформацію про тарифи

Вже вибрали?

Тоді просто заповніть заявку на обслуговування, все інше зроблять наші менеджери

Заповнити заявку

Про наш підхід до системного адміністрування ПК

Сьогодні, коли на багатьох сучасних підприємствах використовується складна обчислювальна техніка, зростає важливість найму досвідченого системного адміністратора, до обов'язків якого входять стеження за роботою обладнання, станом локальних мереж, підключенням до інтернету та виправлення можливих помилок в цій області. Хороший системний адміністратор забезпечить продуктивну роботу комп'ютерів на підприємстві, убезпечить систему від збоїв, вірусних атак та витоку даних.

Необхідність присутності системного адміністратора для підтримки інформаційних систем на підприємстві у належному стані незаперечна. Але як краще оформити співпрацю з ним, враховуючи, що системне адміністрування - Спеціальна технічна область, далека від багатьох видів бізнесу та послуг. Тому системний адміністратор не завжди швидко знаходить спільну мову з колективом, а для її нормальної роботи на підприємстві цьому спеціалісту часто потрібен окремий кабінет, що тягне за собою додаткові витрати площ та коштів. На щастя, для цієї ситуації є дуже зручне рішення, яке називається позаштатним системним. адміністратор. Така схема роботи несе в собі низку переваг:

  1. Зниження витрат – системний адміністратор, що приходить, як правило, обходиться компанії дешевше, ніж постійний співробітник, тому що при використанні його послуг вам не потрібно сплачувати податки та соціальні внески.
  2. Відмінне співвідношення якість – ціна – завдяки високому рівню конкуренції на ринку ІТ-послуг завжди є можливість знайти якісного субпідрядника за цілком помірними цінами. Особливо зручно це зробити за допомогою проведення компанією-замовником тендеру на надання послуг адміністратора інтелектуальних систем.
  3. Зручність та швидкість роботи – найм системного адміністратора за договором субпідряду зручний тим, що відсутня необхідність організації додаткового робочого місця та вирішення питань з документацією для належного оформлення працівника. Також немає необхідності вести його фінансовий облік – абонентська плата за послуги за договором субпідряду фіксується у договорі.

Компанія «Інфотек Україна» надає послуги системного адміністрування та обслуговування комп'ютерної техніки. Штат компанії укомплектований висококласними фахівцями. Ми підберемо для вас оптимального спеціаліста - системного адміністратора, який стане надійною опорою та захистом інформаційних систем вашого підприємства.

Наші переваги:

Якщо у вас виникли питання

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ!

Залишіть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом